Onze rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu Onze rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu

Onze rondreis door Nieuw Zeeland

03 Februari 2015 | Nederland, Hengelo

Nog vier nachtjes en twee dagen werken, na jaren sparen en na heel wat geregel en plannen gaat het er dan toch van komen. Aanstaande zaterdag 07 februari 2015 vertrekken we voor 5 weken naar Nieuw Zeeland.

We vinden het leuk om een reisverslag bij te houden zodat we zelf terug kunnen lezen wat we in die 5 weken allemaal hebben beleefd en zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten van onze mooie reis.

Zoals velen van jullie wel weten woont Radboud zijn broer Michel nu 10 jaar aan de andere kant van de wereld en is het er helaas nog nooit van gekomen om hem en zijn gezin (Natasja, Erin & Ella ) Vandaar dat we op zaterdag 07 februari 2015 afreizen naar Nieuw Zeeland om hun te bezoeken, en ook om het land te kunnen bezichtigen en om te kunnen zien wat het hun heeft getrokken om daar heen te verhuizen. We zijn super benieuwd :-)

Radboud zijn moeder, Charlotte, gaat ook mee naar Nieuw Zeeland. Zij kan en mag door bepaalde beperkingen niet alleen reizen, dus begeleiden wij haar tijdens de reis naar Papatoetoe. Ze zal niet met ons mee op rondreis gaan. Zij mag dan lekker bij Michel en Natasja blijven, zo kan zij haar Kleinkinderen die ze nog nooit 'Live' heeft gezien goed leren kennen en de kleinkinderen oma :-)

Tot de volgende update!

Liefs Radboud en Elvira

• 03 Februari 2015 - 22:03

Julie Bytheway:

Ik wil heel veel fotos! Ja, en ook verhalen :) Geniet ervan!

• 03 Februari 2015 - 22:08

Coby En Cor Clements:

nou Elvira en Radbout wij wensen jullie een súper 5 weken,goede reis,en wij zullen jullie verhalen en foto's zéker volgen!!! Liefs van ons

• 03 Februari 2015 - 22:10

Jacqueline Brunink:

Hoi hoi beste luitjes
    Ik zou het super leuk vinden om jullie een beetje te volgen en mee te kunne genieten van jullie mooie foto,s die jullie vast gaan plaatsen!
    Het is ook nog een wens van ons om naar nieuw Zeeland te gaan, dus ik ga jullie site in de gaten houden!

Lieve groetjes van Martin en jacqueline

• 03 Februari 2015 - 22:18

Danielle Leferink:

Hey,
    Ik wens jullie een hele mooi reis toe,en geniet er samen maar mooi van.
    En ik ga jullie zekers wel volgen!!
    Goede reis,en heel wier kom'n!!
    Veel liefs Daan

• 03 Februari 2015 - 22:21

Jeanette:

Hoi Radboud en Elvira,
    Wij gaan jullie zeker volgen op deze site,kijk er naar uit om alle verhalen te lezen!!!
    Voor jullie een lang gekoesterde wens,dus ga onwijs genieten van alles en iedereen!!!! XXXX

Heel veel liefs uit Krimpen aan de Lek

• 03 Februari 2015 - 23:06

Natasja:

Woohooo!!!!

• 04 Februari 2015 - 09:58

Trieneke En Jan Veenstra:

hallo Elvira en Radbout,
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd toe. Geniet er samen van. En we hopen dat jullie veel foto's zullen maken en hier willen plaatsen, dan kunnen wij ook nog een klein beetje genieten van jullie mooie reis.
    Doe de groeten aan Michel van ons.

Een hele goede reis en natuurlijk over 5 weken weer een hele goede terugreis.

Jan en Trieneke Veenstra

• 04 Februari 2015 - 10:41

Klaas En Liesbeth:

Hoi Radboud en Elvira.

Leuk om jullie zo te volgen.
    We wensen jullie en Charlotte een hele fijne tijd toe met de andere Tentjes.
    Een hele goede vlucht en een veilige landing.
    We zijn er zeker van dat jullie gaan genieten.
    Geef ze van ons een hele dikke knuffel.

• 04 Februari 2015 - 11:12

Rob Sloot:

Heel veel plezier down under! Dit is een reis om nooit te vergeten. Julie en ik zijn erg benieuwd naar jullie avonturen.

• 04 Februari 2015 - 13:16

Paul Snieders:

heel plezier samen en geniet ervan
    Hopelijk vele mooie foto,s

Groeten ui Tubbergen

• 04 Februari 2015 - 15:19

Angelique:

Wat een fantastische reis zal dat worden.
    Heerlijk 5 weken genieten aan de andere kant van de wereld.
    En natuurlijk ook nog eens in gezelschap van familie die jullie lang niet hebben gezien.
    Wat zal Charlotte het geweldig vinden. Geef haar een knuffel van me.
    Geniet ze, het land is echt prachtig!
    Liefs Angelique en Erik

• 04 Februari 2015 - 15:41

Benno Marian:

een hele fijne vakantie toegewenst van ons.