Vrijdag 27-02-2015 - Reisverslag uit Papatoetoe, Nieuw Zeeland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu Vrijdag 27-02-2015 - Reisverslag uit Papatoetoe, Nieuw Zeeland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27-02-2015

27 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Papatoetoe

Vandaag hebben we eerst weer eens heerlijk uitgeslapen. Het was 09.45 dat we wakker werden. Na even geappt te hebben met het thuisfront en een ontbijt, gingen Radboud en ik even gezellig naar een groot winkelcentrum in Manakau, even onder de ‘locals’ shoppen en boodschappen doen voor de laatste dagen dat we op reis gaan. Na gezellig even te hebben rond geneusd, zijn we rond 16.00 weer ‘huiswaarts’ gegaan en heeft Radboud heerlijke spaghetti gemaakt voor ons allemaal. Ik heb mij nog even over de was ontfermt en na het eten hebben Radboud en ik nog even gezellig met Erin en Ella gespeeld op straat.’s Avonds hebben we nog gezellig even bij elkaar gezeten en zijn we allemaal op tijd naar bed gegaan, want Michel en Charlotte moeten er op zaterdag al vroeg uit, want Michel heeft een competitie in Rotorua. En Charlotte gaat gezellig met hem mee. Dus kortom, was het een rustige dag vandaag, dus ook een kort verhaaltje en we hadden ook een fotoloze dag kwam ik achter net. Dus helaas geen foto’s bij deze dag…..