Donderdag 05-03-2015 - Reisverslag uit Papatoetoe, Nieuw Zeeland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu Donderdag 05-03-2015 - Reisverslag uit Papatoetoe, Nieuw Zeeland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu

Donderdag 05-03-2015

05 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Papatoetoe

Vandaag ging Michel werken, de kids waren naar school en wij gingen samen met Natasja en Charlotte shoppen. Opa Harry en Oma Anne hadden ons geld meegegeven om wat leuks voor de kids te kopen. We zijn goed geslaagd, super leuke nieuwe schoenen en allebei een nieuw kledingzetje. We hebben Michel nog een paar polo’s gekocht als cadeautje van ons voor hem. Natasja gaat haar cadeautje van ons nog krijgen en de kinderen nemen we morgen als verrassing mee op pad. Charlotte heeft ook nog wat nieuwe kleding dingetjes gekocht
Na een zeer geslaagd shop middagje zijn we weer naar ‘huis’ gegaan. Radboud zou naar de muziekschool gaan waar Michel les geeft aan kinderen, om Michel te helpen en zo kon Radboud ook zien waar Michel onder andere les geeft. Na heel lang in de file te hebben gestaan, was Radboud toch nog aangekomen op de plek waar hij zijn moest, en ze hadden nog wat eten voor hem bewaard.
Na les te hebben gegeven, kwamen ze mij ophalen, want we gingen met Michel mee naar de repetitie van de pipeband waar hij Pipe-Major is, en waar hij veel voor doet om deze band weer nieuw leven in te blazen. We zouden vandaag mee repeteren en een uniform uitzoeken, want morgen gaan we meespelen met een optreden voor de Nieuw Zeelandse politie en de burgemeester in een politieparade. De band had te weinig spelers die goed konden spelen op straat en zodoende dat ze ons hadden gevraagd. De repetitie was wel grappig om mee te maken. Het is echt een band die net begint en dat gaat met vallen en opstaan. Maar Radboud was drie weken geleden ook al mee geweest en het klonk vanavond al beter als drie weken terug. Dus dat komt wel goed morgen.
Na de repetitie zijn we snel naar huis gegaan om te gaan slapen, want we moeten er morgen super vroeg uit…….