Donderdag 19-02-2015 - Reisverslag uit Mount Cook, Nieuw Zeeland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu Donderdag 19-02-2015 - Reisverslag uit Mount Cook, Nieuw Zeeland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu

Donderdag 19-02-2015

19 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Mount Cook

Vandaag zijn we weer wezen wandelen, we zijn naar Tasman Valley gereden en daar hadden we na een bergwandeling van een kwartier een schitterend uitzicht over de Tasman Gletsjer en het Tasman Lake. Helaas smelt de Gletsjer erg snel door de opwarming van de aarde. We hebben echt even genoten van het uitzicht, het weer was helaas wel wat minder, bewolkt en soms een paar druppels regen, maar dat had als voordeel, dat het niet super druk was. Nadat we weer naar beneden waren gewandeld, zijn we( ik mocht rijden!) terug gereden naar de camping en hebben we het lekker rustig aan gedaan. We hebben even de camper schoon gemaakt, dekbed even lekker gewassen en met onze Nieuw Zeelandse buren gekletst. Nu ben ik bezig met de blog en hopelijk kan ik vandaag foto’s plaatsen :-)
Zo dadelijk gaan we de route voor morgen uitstippelen, koken en vroeg naar bed, want morgen gaan we vroeg op pad, zodat we weer schitterend stukken van dit land kunnen bezichtigen……

• 19 Februari 2015 - 06:50

Julie:

Just caught up with reading all your blogs. Your holiday looks amazing. You are making me homesick :)