Uitleg Blog - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu Uitleg Blog - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van RadboudenElvira - WaarBenJij.nu

Uitleg Blog

03 Februari 2015 | Nederland, Hengelo

Zoals velen van jullie weten gaan we aanstaande zaterdag 07 februari naar Nieuw Zeeland voor 5 weken. Om iedereen, die het leuk vinden om op de hoogte te blijven van onze avonturen, gaan wij via deze website een blog bijhouden.
Jullie kun bij het kopje hou mij op de hoogte je e-mailadres invullen en dan als wij een update hebben geschreven dan krijgen jullie vanzelf een mail met dat wij een nieuw verhaal hebben geschreven.

Wij hopen dat jullie net zoveel plezier zullen beleven met lezen van onze blog als dat wij zullen hebben met het schrijven ervan.

Tot de volgende blog....

Liefs Radboud en Elvira

• 03 Februari 2015 - 21:46

Tom& Amber:

We gaan jullie volgen!! Goede reis een héél veel plezier. Ga lekker genieten samen!

• 03 Februari 2015 - 21:50

Hemmy:

goede reis en geniet er van!

• 03 Februari 2015 - 21:55

Vincent:

Heel erg veel plezier!

• 03 Februari 2015 - 22:12

Jacqueline Brunink:

Wij wensen jullie een hele goede reis en natuurlijk heel veel plezier in nieuw Zeeland!